Často kladené dotazy
Podívejte se i do jednotlivých sekcí níže, zda tam není odpověď na vaši otázku.
Kávovar můžete reklamovat v jednom z našich servisních středisek, seznam naleznete ZDE . Pokud se ve vašem okolí žádné nenachází, prosím vyplňte reklamační formulář, přiložte fakturu a pošlete vadný kávovar zpět k nám na adresu: HOPI CZ DC - NESTLÉ, Háj 328, 798 12 Kralice na Hané, Česko
Reklamaci můžete vyplnit i v našem formuláři na webové stránce v detailu objednávky, kde se nachází možnost „Vrátit zboží“.
Žádost o změnu e-mailové adresy nám prosím zašlete e-mailem na info@nestle.cz.
Odběr novinek (newsletter) si jednoduše zrušíte kliknutím na odkaz „Odhlásit se z newletteru“ v patičce e-mailu. Druhá možnost je zrušení a změna komunikace přímo ve svém účtu NESCAFÉ® Dolce Gusto® v sekci „Můj newsletter“.
Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, potřebný k dokončení registrace, obnovte si prosím pouze heslo. Je možné, že registraci již máte z minulosti vytvořenou. V případně přetrvávajících potíží kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky 800 135 135 nebo e-mailem info@nestle.cz.
Při přihlášení do internetového obchodu naleznete odkaz „Zapomněli jste heslo?“. Po zadání vaší e-mailové adresy, kterou jste použili při registraci, vám bude zaslán e-mail s odkazem na obnovu přihlašovacích údajů, zkontrolujte prosím i složku spam.
V případě, že vám nebyl doručen tento e-mail, zkuste se znovu zaregistrovat na našich stránkách. Nelze vytvořit dva účty pod stejným e-mailem, proto obdržíte e-mail pro reset vašeho hesla. Nové heslo musí obsahovat malá i velká písmena, znak a číslo.
Pokud vám tento e-mail nebude doručen, kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky na lince 800 135 135 nebo e-mailem info@nestle.cz.
Změnu adresy objednávky můžete provést pohodlně na stránkách DPD, po obdržení e-mailu s číslem zásilky. V případě, že nebyla objednávka zpracována, můžeme změnu adresy zadat i my. Prosím, kontaktujte nás na zákaznické lince 800 135 135 nebo e-mailem na info@nestle.cz.
Bohužel nelze. Naše objednávky se zpracovávají a doručují do systému během několika minut.
Do 15 minut po odeslání lze, ale objednávku stornovat a vytvořit si novou. V tomto případě nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 800 135 135.
Po přijetí objednávky do našeho systému obdržíte potvrzení e-mailem. Tento e-mail je obvykle doručen pár minut po odeslání objednávky.
Všechny faktury máte dostupné již jen v elektronické podobě, které naleznete ve svém účtu v sekci „Moje historie objednávek“, a to v detailu každé objednávky. V případě platby kartou obdržíte fakturu na svůj e-mail, pokud si zvolíte platbu na dobírku, tak vaši fakturu naleznete ve svém účtu.
Slevové kódy nebo vouchery z PREMIO můžete uplatnit přímo v košíku v kolonce „Mám slevový kód/voucher“ nebo na stránce před odesláním objednávky (kolonka pro slevový kód se nachází vpravo nad souhrnem celé objednávky).
V případě, že jste si zakoupili PREMIO voucher a chcete ho využít, je nutné jej vybrat ze seznamu odkliknutím možnosti „Vyberte slevový kód ze svého účtu“ a zvolit požadovaný kód/slevu. PREMIO vouchery se automaticky ukládají do vašeho účtu.
Dovolujeme si vás upozornit, že v rámci objednávky lze uplatnit pouze jeden kód.
Vaši objednávku můžete uhradit dvěma způsoby - kartou online nebo na dobírku. Způsob platby si zvolíte v procesu objednávky, přejete-li si objednávku uhradit ihned, zvolte platbu kartou. V případě, že si přejete platit až při převzetí zásilky, zvolte možnost platby na dobírku. Vaši objednávku zaplatíte přímo kurýrovi, a to buď v hotovosti nebo platební kartou.
PREMIO Loterie je opakující se soutěž o výhry probíhající měsíčně.
PREMIO Loterie je hra spojená s krabičkami kapslí NESCAFÉ® Dolce Gusto® a STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto® a kapslí značky DALLMAYR, kdy kódy z balení spotřebitel vkládá na speciální webovou stránku a zapojuje se tak do loterie. PREMIO Loterie probíhá každý měsíc. Počet vložených kódů z krabiček není nijak omezený, naopak, čím více kódů spotřebitel v daném měsíci do PREMIO Loterie vloží, tím větší šanci na výhru v daném měsíci má.
Pro účast v PREMIO Loterii potřebujete kód z krabiček NESCAFÉ® Dolce Gusto® nebo STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
a. Najděte 12místný jedinečný kód vytištěný uvnitř balení;
b. Přihlaste se/zaregistujte se na premio-lottery;
c. Zadejte kód podle pokynů.
Účastníci se mohou přihlásit tolikrát, kolikrát chtějí, pokud použijí nový jedinečný kód z nového balení NESCAFÉ® Dolce Gusto® nebo STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
Pro 1 účast ve hře je nutné zadat minimálně 1 kód z balení kapslí, případně kódů více, dle informací na stránce pro daný měsíc, ve kterém PREMIO Loterie probíhá.
Ano, je to možné. Jedna účast se rovná vložení požadovaného množství kódů (zpravidla 1 kód), takže pokud máte například devět unikátních kódů, účastníte se soutěže devětkrát (když je požadovaný pouze 1 kód pro účast v PREMIO Loterii). Kódy se nesmí opakovat a musí být vždy unikátní, jinak následuje vyřazení z losování.
Kdokoliv, kdo zakoupil alespoň 1 balení kávových kapslí NESCAFÉ® Dolce Gusto® nebo STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®, a je starší 18ti let.
Zúčastnit se můžete při koupi jakéhokoliv balení NESCAFÉ® Dolce Gusto® (12 až 30 kapslová balení) a jakéhokoliv balení STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
Výherce je vylosován vždy na začátku následujícího měsíce do tří (3) pracovních dnů a kontaktován do sedmi (7) pracovních dnů od ukončení předchozího kola PREMIO Loterie (předchozího kalendářního měsíce). Počet výherců se může lišit každý měsíc. Tuto informaci naleznete vždy na webové stránce PREMIO Loterie.
Každé losování proběhne a výherci budou informováni e-mailem do sedmi (7) pracovních dnů od data ukončení předchozího kola PREMIO Loterie a vylosování výherců.
Kontaktováni budou pouze výherci. Křestní jméno a první písmeno příjmení všech ověřených výherců bude k dispozici na vyžádání prostřednictvím stránky Kontaktujte nás a zadáním "PREMIO LOTERIE" do pole pro otázku, a to po dobu 3 měsíců po skončení daného soutěžního kola.
Kontaktujte nás prosím na této e-mailové adrese: info@nestle.cz
Ano. Pokud se v balení nachází kód obsahující 12 znaků a současně toto balení kapslí oficiálně prodáváme i v rámci České republiky na našem e-shopu, PREMIO Loterie se můžete zúčastnit. Přehled všech prodávaných výrobků v rámci ČR naleznete zde: Oblíbené kávové kapsle NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
Pravidla a podmínky najdete na stránce zde (Zde a pod tím bude link na T&C).
Kontaktujte nás prosím na této e-mailové adrese: info@nestle.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.dolce-gusto.cz/contact-us-cz