Loading...

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikací NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoduše naskenujte kód, zjistěte stav vašeho účtu a vybírejte skvělé odměny.

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikací NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoduše naskenujte kód, zjistěte stav vašeho účtu a vybírejte skvělé odměny.

Ostatní

Je možné doručení na Slovensko?
Pro objednávky s dodací adresou na Slovensku se zaregistrujte, prosím, na našem partnerském e-shopu zde. V jiném případě Vám bude Vaše objednávka stornována a nebude možné zboží dodat. Děkujeme za pochopení.
V české/slovenské části příručky chybí registrační kód pro zaregistrování kávovaru. Mohu použít kód z jiné části příručky?
Ano, registrační kód může být ve výjimečných případech obsažen v jiné části brožury než české, v tomto případě použijte prosím tento kód.
Chybí mi příručka a tím pádem si nemohu zaregistrovat kávovar.

Od října 2015 se v kávovarech balených pro český trh přestaly používat brožurky s kódy pro registraci kávovaru. Proto se tedy může stát, že právě váš kávovar brožuru neobsahuje. Zaregistrovat ho ale můžete i tak - bez použití 12 místného kódu. Dárek za registraci kávovaru s kódem je možné využít pouze do konce roku 2015. Pro více informací, se prosím případně obraťte na naši infolinku 800 135 135.
Jaká společnost mi objednávku doručí?
Vaši objednávku vám doručí společnost DPD.
Jak postupovat v případě reklamace v záruční době?
Kávovar můžete reklamovat v jednom z našich servisních středisek, seznam naleznete ZDE . Pokud se ve vašem okolí žádné nenachází, prosím vyplňte reklamační formulář, přiložte fakturu a pošlete vadný kávovar zpět k nám na adresu: HOPI CZ DC - NESTLÉ, Háj 328, 798 12 Kralice na Hané, Česko Reklamaci můžete vyplnit i v našem formuláři na webové stránce v detailu objednávky, kde se nachází možnost „Vrátit zboží“.
Jak si změním e-mailovou adresu?
Žádost o změnu e-mailové adresy nám prosím zašlete e-mailem na info@nestle.cz.
Nepřeji si, aby mi byly zasílány e-maily s novinkami a aktuálními akcemi webshopu. Jak zruším odběr?
Odběr novinek (newsletter) si jednoduše zrušíte kliknutím na odkaz „Odhlásit se z newletteru“ v patičce e-mailu. Druhá možnost je zrušení a změna komunikace přímo ve svém účtu NESCAFÉ® Dolce Gusto® v sekci „Můj newsletter“.
Při registraci jsem neobdržel(a) potvrzovací e-mail na dokončení registrace ve webshopu. Co mám dělat?
Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, potřebný k dokončení registrace, obnovte si prosím pouze heslo. Je možné, že registraci již máte z minulosti vytvořenou. V případně přetrvávajících potíží kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky 800 135 135 nebo e-mailem info@nestle.cz.
Zapomněl jsem heslo nebo se mi nedaří přihlásit do internetového obchodu dolce-gusto.cz. Co mám dělat?
Při přihlášení do internetového obchodu naleznete odkaz „Zapomněli jste heslo?“. Po zadání vaší e-mailové adresy, kterou jste použili při registraci, vám bude zaslán e-mail s odkazem na obnovu přihlašovacích údajů, zkontrolujte prosím i složku spam. V případě, že vám nebyl doručen tento e-mail, zkuste se znovu zaregistrovat na našich stránkách. Nelze vytvořit dva účty pod stejným e-mailem, proto obdržíte e-mail pro reset vašeho hesla. Nové heslo musí obsahovat malá i velká písmena, znak a číslo. Pokud vám tento e-mail nebude doručen, kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky na lince 800 135 135 nebo e-mailem info@nestle.cz.
Nahrávám...