Loading...

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikací NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoduše naskenujte kód, zjistěte stav vašeho účtu a vybírejte skvělé odměny.

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikací NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoduše naskenujte kód, zjistěte stav vašeho účtu a vybírejte skvělé odměny.

Objednávka CZ

Jak dlouho trvá doručení objednávky?
Objednávka bude zpracována maximálně do 2 pracovních dnů od jejího převzetí objednávkovým systémem. Před doručením bude objednateli odeslána SMS/email o vyexpedování zásilky s odkazem, ve kterém je možné nechat si balík přeposlat na výdejní místo. Před samotným doručení bude v daný den ráno objednatel ještě telefonicky upozorněn na čas doručení. Informace o zásilce jsou kdykoliv k dispozici v reálném čase. Průběh přepravy konkrétního balíku možno sledovat na Internetu: www.geis-group.cz . Veškeré informace o Vaší zásilce získáte také na našem Zákaznickém centru: Tel.: + 420 951 277 777, + 420 800 277 777 E-mail: objednavka@geisparcel.cz.
Jaká je cena poštovného a balného?
Poštovné a balné je účtováno úhrnně za cenu 99 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč je poštovné zdarma.
Je možné změnit adresu doručení objednávky?
Změnu adresy objednávky můžete provést pohodlně na stránkách DPD, po obdržení e-mailu s číslem zásilky. V případě, že nebyla objednávka zpracována, můžeme změnu adresy zadat i my. Prosím, kontaktujte nás na zákaznické lince 800 135 135 nebo e-mailem na info@nestle.cz.
Je možné změnit obsah objednávky?
Bohužel nelze. Naše objednávky se zpracovávají a doručují do systému během několika minut.
Do 15 minut po odeslání lze, ale objednávku stornovat a vytvořit si novou. V tomto případě nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 800 135 135.
Jak zjistím, že byla moje objednávka přijata?
Po přijetí objednávky do našeho systému obdržíte potvrzení e-mailem. Tento e-mail je obvykle doručen pár minut po odeslání objednávky.
Obdržel(a) jsem svoji objednávku, ale neobsahovala fakturu. Co mám dělat?
Všechny faktury máte dostupné již jen v elektronické podobě, které naleznete ve svém účtu v sekci „Moje historie objednávek“, a to v detailu každé objednávky. V případě platby kartou obdržíte fakturu na svůj e-mail, pokud si zvolíte platbu na dobírku, tak vaši fakturu naleznete ve svém účtu.
Jak a kde mohu uplatnit slevový kód?
Slevové kódy nebo vouchery z PREMIO můžete uplatnit přímo v košíku v kolonce „Mám slevový kód/voucher“ nebo na stránce před odesláním objednávky (kolonka pro slevový kód se nachází vpravo nad souhrnem celé objednávky). V případě, že jste si zakoupili PREMIO voucher a chcete ho využít, je nutné jej vybrat ze seznamu odkliknutím možnosti „Vyberte slevový kód ze svého účtu“ a zvolit požadovaný kód/slevu. PREMIO vouchery se automaticky ukládají do vašeho účtu. Dovolujeme si vás upozornit, že v rámci objednávky lze uplatnit pouze jeden kód.
Jak mohu uhradit objednávku?
Vaši objednávku můžete uhradit dvěma způsoby - kartou online nebo na dobírku. Způsob platby si zvolíte v procesu objednávky, přejete-li si objednávku uhradit ihned, zvolte platbu kartou. V případě, že si přejete platit až při převzetí zásilky, zvolte možnost platby na dobírku. Vaši objednávku zaplatíte přímo kurýrovi, a to buď v hotovosti nebo platební kartou.
Nahrávám...